Samen bouwen we nieuwe merken en maken we bestaande merken sterker. We gaan in gesprek met de doelgroep, doen waardevolle inzichten op en brengen de markt in kaart. Zo realiseren we een heldere strategie, die klopt én die toekomstbestendig is, maar die ook een duidelijk toetsingskader geeft voor de merkidentiteit. Dit bieden we op strategisch vlak:
Een goede merkidentiteit beschrijft wie je bent, wat je drijft en wat je betekent voor anderen. Ik vertaal dat naar heldere, positieve en uitgesproken designs voor de complete huisstijl en communicatiemiddelen van je merk. Een herkenbare identeit dus, waarmee mensen zich kunnen verbinden. Ik doe dat graag en goed: met onze designs hebben verschillende prijzen in de wacht gesleept. Je kunt bij mij terecht voor de volgende (design)diensten:
Online opvallen en herkenbaar zijn als merk. Daar heb je goede content én een slimme strategie voor nodig. Door op elk kanaal dezelfde beleving te creëren, vertel je één consistent verhaal en verbeter je de merkbeleving. Vanuit jouw merkconcept denk ik graag mee over een slimme social mediastrategie en maak ik originele content voor al jouw kanalen. Dat doen we met deze diensten:
Een herkenbaar merk en heldere totaalbeleving neerzetten, vraagt om een consistente toon en vormgeving al je communicatiemiddelen. Daarom leggen we afspraken over kleur, stijl, copy en lay-out vast in een huisstijlhandboek. Die richtlijnen helpen je de praktische doorvertaling maken van de merkstrategie naar design en visuele uitingen. Met deze diensten zorgen we voor een consistente merkbeleving